2009. július 14.

Hát ez bíztató...

A blogom kezd hozzám alkalmazkodni.

NEM, ez rohadtul nem jó hír, mert kezd olyan hülye lenni mint én. Komolyan, mikor eldönti, hogy "höhö, most vicces leszek, és nem engedem be magamhoz ezt a mocskot, mert nehogymár írni tudjon" akkor igazán feltudom baszni az agyam. Aztán mikor 10-15 perces szenvedés és nyígás után eljutok arra a szintre, hogy akkor én most kivetem magam az ablakon, hirtelen úgy dönt, hogy mégis enged belépni. Addig meg végigpróbálgattam az összes jelenlegi és régi jelszavam. Igen. Én MINDENHOL mást használok. Ne kérdezzétek miért, ez olyan mint a fogkefe. Ha sokszor váltogatod, úgy a jó. Szóval most akartam írni egy vidám bejegyzést, de köszönjétek szépen a blogspotos fiókomnak, ez nem fog megtörténni.

Helyette kifejtem mennyire unatkozom így hajnali negyed öt tájékán. A coolon már nincs Csajok, Szilikon (szipp, morzsoljunk el ezért a zseniális, és kultúr-alkotásért egy könnycseppet) de van helyette Lalola.. ami vicces mert pasiból nő lett, és haha. Lehet be kéne rakni a Pokémont? Még az is jobb lenne. Ilyenkor még a rágás-kényszerem is előjön. Ez van, kényszeres tehén vagyok, csak fű helyett a tegnap elfogyasztott Magnus Classic pálcikáját rágcsáltam. Hé, a kutyák is szokták, az ő fogukat is erősíti.. Még jó, hogy nem eszem meg a pálcikát, mert a nyelőcsövemnek ott lenne vége, hogy én azt visszaöklendezem ahogy jó bocihoz illik. Egyszerűbb lenne rágót venni.

Azt is most veszem észre, hogy a Matematika Megoldások CD-je a laptopomban van. Olyan cirka fél éve. Ajvé, lehet ha ez nálam van, akkor nem azon izgultam volna végig az év utolsó pár hetét, hogy Badó elvág-e?

Lényegében a'sszem tartalmas éjszaka volt. Tanulságos mindenképp.
- Lola szereti Fakundot, aki viszont Nataliát veszi feleségül, bár Lolát szereti és ez rossz.
- A fapálcika szilánkjai szúrják a szájpadlást.
- Kutyának és bocinak egyaránt jó vagyok, ez azért annyira nem rossz (hűséges és nincs farka - az ideális nő).
- Holnap vennem kell rágót. Vagy orvosolni a kényszeres mániámat.
- A blogspottal nem tudok mi'csinálni, mert amilyen 'szkalap csak mégjobban elcsesznék mindent.
- Jövőre nem hagyok a laptopban olyan szemetet, mint matematika. Így már értem miért gyengélkedett állandóan.

Na csók, megyek további élettapasztalatokat gyűjteni, meg még nagyobb segget növeszteni, amiben Clau fog asszisztálni. Mármint az élettapasztalatokban, a seggem az magánügy.

2 megjegyzés:

Csiga írta...

Te teljesen hülye vagy! :D

Viko írta...

Nembaj Wia, így szeretünk! ^^