2009. július 7.

Újra posztolgatni fogok. Nem hónapos kihagyásokkal. Elég lesz kéthetente. De csak mert rám szóltak. Amúgy meg most sem tudom, hogy pontosan mit is várnak tőlem, mit írjak. Meg ihlet sincs perpillanat. De azért firkálok, hogy boldog legyen a nép. Élem világom, nyár van, nem buktam meg matekból a csodálatos kedves imádnivaló istencsászárkancellár tanárúr szándékai ellenére. Bwáhá. Játszok. Meg nem is. Néha. Szeretem a rókát. Az összeset. A Hidoit is. Meg Evont is.

Na jó, most tényleg ilyen béna tőmondatokban kívánom elétek tárni cseppet sem érdekes magánéletem aprócska, jelentéktelen részleteit?
...

Tulajdonképpen igen.

Voltam Alexáéknál meglepetés vendég. Viko minimum három bordám törte el mikor rámugrott. Jönnek majd hozzánk aludni. Sokan. Jól betábláztam a nyaram. Nyári munka: ásatás. Protekciós kis dög vagyok, és nem érdekel. Vampire-t akarok. Meg ha már itt tartunk akkor Csigát is. Meg egy jegyet valahova a tengerpartra. Jó, nekem egy strand is elég lenne. Mármint egy jegy a strandra. Meg a vidámparkba.
Amúgy meg új mániám van, ifjusági sorozat, és Skins. Komolyan ez hiányzott a Dadus és a Dexter mellé. A végén még a Barátok Köztre is ráfanyalodok. Még valamikor táborba is megyek, bár most így egyből nem ugrik be, hogy hányadikán.

Na, emberek, tessék, összedobtam nektek valamit, hogy boldogok legyetek. Nesze nektek. ^^

Nincsenek megjegyzések: