2008. október 1.

Morcos vagyok, ideges, és... pedig még csak meg sincs a VörösBaj. Egyszerűen ma a legkisebb dolgokra is úgy ugrottam, mint egy agresszív állat. Na már most több lehetőség is van. Vagy bűntudatom van valami miatt, vagy bűntudatom van valami miatt, esetleg bűntudatom van valami miatt. Viszont az is előfordulhat, hogy csak szimplán két bal lábbal keltem fel. Ma aztán semmilyen érzékeny témával nem ajánlatos zaklatni, sőt, olyan dolgokkal sem, amik negatív hatással vannak zaklatott személyiségemre. Egyszóval ma nuku Martion, mert az az a hely, ahol már lassan negyedik éve megy fel bennem naponta az a bizonyos pumpa. Nuku Bagolykő, mert elég volt beleolvasni az egyik délután küldött hozzászólásba, és barázdásra karmoltam az íróasztalomat. No meg nuku mindenféle már netes szarság, amiken normális állapotban úgy sem húznám fel magam, de jelenleg elég egy kis pöccintés és a lelki egyensúlyomnak kampó.
Inkább tanulok, mert hát azt is kell, meg tévézek, meg ki tudja mit fogok még a mai nap kitalálni magamnak. Csak ne legyen még egy ilyen napom mert tökönszúrom magam. Esetleg másokat. Főleg másokat.


Egyébként csak szerintem szívás, hogy lassan egy éve először fordul elő, hogy az egyik legkedvesebb baráti társaságom eljönne hozzánk DVD-zni, és pont most rossz az a tévénk amire a lejátszó van kötve?
Igen, szar ügy.

Ja. És még a szervezetem is úgy döntött, hogy most baszakszik velem. Hányni, vagy nem hányni. Ez itt a 100 ezer forintos kérdés.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mindenkinek lehetnek rossz napjai, szivem.