2008. október 20.

Vérpacinál láttam

1. Hol fogtad utoljára valakinek a kezét?
Jó kérdés. Ha fizikai kontaktusról van szó, közvetlen ember vagyok. (Abba, hogy egyébként nagyon nem, ne menjünk bele.) Szóval nem emlékszem hogy 10 ember közül ki volt az utolsó. :D

2. Ha megélnél egy háborút, szerinted túlélnéd?
Biztos nem. C’est la vie.

3. Bealszol a tévé előtt?
Ha fáradt vagyok. Egyébként nem szokásom.

4. Ittál már tejet közvetlenül a dobozból?
Nem. A pohár/bögre praktikusabb.

5. Nyertél már valaha betűző versenyt?
Ha részt vettem volna rajta, biztos megnyerem.

6. Mi volt a legnagyobb vitád valamilyen baráttal?
Ildikóval. Tavaly nyáron. Már nem emlékszem min vesztünk össze.

7. Gyorsan gépelsz?
Igen, eléggé.

8. Félsz a sötétben?
Imádom a sötét helyeket! :D Tényleg. Régen féltem, aztán jött a páli fordulat.

9. Most van valaki, aki tetszik?
Van. Plátói. De pont ezért szeretem.

10. Miért ért véget a legutóbbi kapcsolatod?
Mert nem is volt. ^^”

11. Szerencse számod?
13

12. Nyertél már lottón?
Régen apával vettünk egy szelvényt. Nem emlékszem mennyi volt a találat, de örültünk neki.

13. Most iszol valamit?
Édesanyám szavait a tanulás fontosságáról.

14. Okosnak tartod magad?
Most mit hazudjak. Egy bizonyos fokig igen, annak.

15. Ettél valaha bogarat?
Soha. Nem utálom őket, de életem egyik szakaszán sem vágytam arra, hogy egyet is megkóstoljak.

16. Most van valaki, aki hiányzik?
Vannak. Sokan.

17. Mit kérsz karácsonyra?
Laptopot.

18. Ismered a muffinembert?
A kit?

19. Beszélsz álmodban?
Elvileg igen. Gyakorlatilag évente egyszer-kétszer.

20. Emlékszel az első csókodra?
Majd emlékezni fogok. Biztos. (Kezdem kínosnak érezni ezt a kérdéssort.)

21. Reptettél valaha sárkányt?
Rengeteget. Főleg Olaszországban a tengerparton. Életem egyik meghatározó élménye.

22. Mikor mentél legutóbb úszni és hova?
Két héttel ezelőtt kedden a kötelező úszás-órán.

23. Sikeresnek tartod magad?
Miben? Tanulmányi szempontból? Jelenleg részben igen. Magamat nézve? Fogjuk rá. De elég ingadozó.

24. Kábé hány ember száma van a mobilodban?
Elég sok.

25. Szerettél volna valaha kapni egy lovat?
Egyszer megfordult a fejemben. De gyorsan letettem róla, sosem bírtam állatot tartani.

26. Mik a terveid holnapra?
Túlélni. Túlélni. Túlélni.

27. Mit csináltál múlt hétvégén?
Szombaton tanultam, aztán Kecskemét legforgalmasabb helyén amőbáztunk osztálytársnőmmel. Vasárnap aludtam.

28. Most hiányzik a suli?
Nem. A legkevésbé sem. Csak legyen már végre csütörtök, és szünet.

29. Mikor mondta neked valaki utoljára, hogy szeret?
Mármint szerelemből, vagy szimplán barátian? Szerelemből kábé fél éve, nem nevezem meg ki, de részegen közölte velem a nagy hírt.
Egyébként pedig két perce. :D

30. Szeretsz szingli lenni?
Igen. Tényleg. Jól érzem magam így. Jó úton haladok a karrierizmus felé.

31. Szereted a szobádat?
Szeretem csak kicsi. Nagyobb életteret akarok.

32. Ki a hősöd?
Egyet kell értenem Vérpacival. Zorró. De csak ha Antonio Banderas. :D

33. Lógtál valaha a suliból?
Igazolással? Naná. Igazolás nélkül? Soha.

34. Most mit fogsz csinálni (miután kitöltötted a tesztet)?
Elvonulok filmet nézni.

35. Ha összezárva kéne eltöltened 24 órát egy emberrel, legszívesebben kit választanál?
Ildikót. Egyértelmű.

36. Mi a kedvenc ételed?
Spagetti.

37. Ettél valaha kutyakaját?
Kiskoromban majdnem megkóstoltam a szaftosabb fajtát. Majdnem.

38. Őszinte ember vagy?
Igen. Kegyetlenül őszinte. (Persze az őszinte embereknél is becsúszik néha egy kis füllentés. Pláne az anyjával szemben.)

39. Szereted a ham&eggs-et?
Nem.

40. Mi az a három dolog, ami mindig nálad van?
Toll, ceruza, radír, pénz, telefon, személyi, bérlet.. stb.

41. Van valamilyen sebhelyed?
Bal térdemen egy kicsi heg. Kellett nekem olyan kanapén ugrálni amiből kiállt egy drót.

42. Szereted az akciót, a pörgést?
Attól függ.

43. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
Dramaturg. Irodalmi tanácsadó, rendezői jobbkéz, színműkritikus, újságíró.

44. Mi a legnagyobb titkod?
Ha elmondanám, már nem lenne titok.

45. Milyen gyakran telefonálsz?
Túl sokat.

46. Hiszel a szerelemben?
Hm.. Jelenleg nem.

47. Van valami, amit szeretnél, de nem kaphatsz meg?
Irodalmi Nobel-díj, saját színház, saját könyvtár, egy még érvényes nyertes lottószelvény.

48. Mi az a négy dolog, amit elsőként veszel szemügyre egy srácban?
Legyen cinikus, szarkasztikus, legyen kisugárzása, és legyen rosszfiús. :D (És legyen lehengerlően sunyi mosolya.)

49. Mikor sírtál utoljára?
Két napja. Részletekről nem nyilatkozom.

50. Kit öleltél meg utoljára?
Anyát.

51. Jól kijössz a családoddal?
Néha nem. Amúgy alapjáraton igen.

52. Hol van a mobilod?
A táskám mélyén.

53. Mit ettél utoljára?
Szalámis, sajtos, paradicsomos zsemlét.

54. Mi a kedvenc színed?
A lila. :D

55. Milyen filmet láttál utoljára moziban?
Mamma Mia. Hát annyira nem nyűgözött le.

56. Most milyen dalt hallgatsz?
Kispál, Ha az életben

57. Most mire vágysz?
Ebben a pillanatban? Egy életnagyságú, élő, Ewan Mcgregorra.

58. Melyik a kedvenc kocsid?
Nekem bizony nincs ilyenem.

59. Most nézel valamit a tévében?
Néha, nagyon gyakran átpillantok a „Pokolba a szerelemmel” c. filmre.

60. Kivel beszéltél utoljára mobilon?
Anyával. Valahogy fel kellett vezetni, hogy színházba engedjen fellépés helyett.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is akarok élő Ewan McGregort! *.* Csak nálam lehetne kicsit nagyobb az életnagyságúnál. :D

Névtelen írta...

Ohhohhóóóó, a Mit nézel meg először egy srácban? kérdésre adott válaszodon nyáladzottam egyet. :D Szuperjó ízlésed van, babám, büszke vagyok Rád. :DD

Nic írta...

Ohhh, hát aki Olaszországban reptet sárkányt, az könnyen kérheti számon az embert. Lassan én fogom kínosan érezni magam. :D