2008. augusztus 3.

Azért történtek itt dolgok. Csak nem írtam le, szóval van mit pótolni. (De mivel lusta vagyok rövid leszek, és velős.)

Nyári munka. Sok ember. Lovacskás zokni. Meleg. Szél. Por. JófejMikulás. Régészviccek. Egyetemivizsgasztorik. Felhőnézés. Szivárványnézés. Macskamegnemsütés. Fiúsverekedés. Vampire. Rosszvécéajtó. Röhögés. Éhezés. Fizetésszámolás. Lelkesedés. Kiskocsi. Sok diák. Nyomorgásdeviccelődés. Levegőértkönyörgés. Hálózsákösszecserélés. Gonoszkodás. Elköszönés.

Aztán tábor.. ezt úgy már kifejtették páran. Én nem teszem meg. Ez van. Sprite.

Aztán.

Vérlóvalcsatangolás. Pest. Utcák. Jóéletérzés. Beszélgetés. Ölelgetés. Szerepjátékboltozás. Geekesedés. Kockásodás. Nyálzás. Kulturálisorgazmusátélés. Cthulhualapkönyvkeresés. Denemtalálás. (Nem, nem az, hogy találtunk egy Voldemortot. Hanem nem találtunk.) Elszontyolodás. Dehamarfelvidulás. Bevásárlás. Anyávaltelefononkonzultálás. Guglinszjboltkeresés. Találás. Sokvillamosozás. Sokmetrózás. Sokbuszozás. Nemeltévedés. Enneknagyonörülés. Nevetés. Vérlóimádás. Elköszönés. Vonatonröhögés.

Na úgy nagyjából ennyi. Egyelőre.

7 megjegyzés:

Réka Major írta...

Naaaa. Táborról is mondjál már valamit. :P Mégiscsak tíz hosszú nap volt. :P
És az amúgy sem Sprite, hanem Szprályt. xP

Névtelen írta...

A másik meg, hogy szegény Shanes néni ennél többet érdemel, hiszen szétnyikorgattátok az ágyat.

Malkavian írta...

Melissa: Jóólvan, kössél bele. Nekem kényelmetlen fonetikusan írni. :D

Szegény Shanes néni meg túléli, mert mindent túlél.

Én meg lusta vagyok. Pont.

Angel írta...

Gyerünk, írjál a táborról is!!! :P

Névtelen írta...

Csakazért se írj! :D ;)

Angel írta...

Csigabiga Csigabiga gyere ki!!! *gonosz nézés*

Névtelen írta...

Óóó, micsoda posztokról maradok le! :D Már úgy megszoktam, hogy alig-alig írsz, hogy nem is néztem, erre lám. ^^ Én is imádlak, Cicc! ^^