2008. augusztus 15.

Kreatív Blogger


Csigától kaptam. És ezt én kaptam. ^_^ És jó érzés. És köszönöm neki. :)

A továbbadományozás szabályai:

1. Helyezzük ki a kitüntetésképp kapott logót a blogban.
2. Nevezzük meg saját blogunkban az adományozót.
3. Díjazzunk 5 eddig még a címre nem jelölt blogírót.
4. Hagyjunk üzenetet a kiválasztott blogokban.


Akkor most én is nekilátok a díjazásnak, szerencsére nincs is oly' nehéz dolgom.

1. Először is, annak a személynek adományoznám ezt, akinek folyamatosan látogatom a blogját, még ha nem is kommentelek olyan sokat de nagyon szeretem olvasni, meg alapjáraton imádom ezt a Mardekáros bölcsészlelkületű Vérpaccot. ^^

2. Második általam megjelölt egyén Azon A Bizonyos Helyen a házvezetőm, akivel csak azért beszélek mert magas a jogköre. Egyébként pedig szeretek vele gyümölcskoktélt inni, sétálni az utcán, és nem utolsó sorban Elijaht fárasztani. Ő pedig nem más, mint írkedvelő gumicukrom, aliasz Ada.

3. A harmadik ember az az illető, aki a nap bármelyik órájában felhívhat, mert mindig meg tud nevettetni, és aki bármikor, bármilyen hosszú sztorit leírhat nekem MSN-en, mert sosem tudom megunni, és akivel megalkottuk a (mint kiderült, nagy sikert aratott) Miért ment át a csirke az úton paródiát, és akit már lassan három éve boldogítok, és aki az én örök Macskám. Szeretlek cicc. :)

4. A következő áldozatomat az elsők között ismertem meg a Helyen, és azóta is szeretem, együtt írtunk vele, és az itt harmadikként említett egyénnel verseket, vele is imádtuk nagyon sokáig Jean-Claude-ot, és ő az, aki olyan zseniálisan játszotta Lorton Lillát, hogy tényleg sikerült elesnie. :D Méltán kerülhet tehát ide Fibiszkusz. :D

5. Nem utolsó sorban illene megemlíteni ötük közül legfrissebb ismeretségemet (aki most már mégiscsak több, mint egy éves, még a tartósabb kihagyás ellenére is), aki nem ehet akkor, mikor velem beszélget, és akire rossz hatással vagyok, és akit Alexának neveznek. ^^

Tudnék még nagyon sok nevet mondani, mint Cirill, Dela, Lau, Amélia.. de ők már nem férek bele, szóval remélhetőleg 'áldozatul esnek' a közeljövőben. :)

Na ezzel is megvolnánk.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Óóóó ^^ Én is szeretek veled sétálni, mostanában gyakrabban összefuthatnánk (: Még nálam van az Interjú a vámpírral DVD-d :D

Névtelen írta...

Izé, Ada voltam XD

Névtelen írta...

Óóóóó, köszönöm szépen! :D :D Este kirakom magamhoz, addig kitalálom, kiknek adom tovább. ;)