2008. augusztus 20.

Blogokat olvasgatok, mert unom magam, és le vagyok taglózva. Két 12 éves kislány arról ír, hogy mennyi alkoholt tudnak legyűrni. Azta. Kezdem magam szégyellni, de tényleg. Lehet sürgősen mattrészegre kéne innom magam. Vagy ledönteni a körömlakklemosót. Minimum.

Lassan tényleg úgy érzem hogy én vagyok a bloggerek legalja. Mi több, az emberiség mocska. Az életképes entitások hulladéka. Minden bizonnyal jó okom van rá, mivel nem (itt) bőgöm szét az agyam, már ha ezt tenném bármikor, nem jelentem be az öngyilkosságomat, nem fogadom meg, hogy soha életemben nem fogok senkit sem szeretni többet, mert most végleg összetörték a szívem, igaz még csak 11 múltam 7 blogbejegyzéssel ezelőtt de úgy érzem már most meg kell halnom, mert elhagyott a nagy Ő, akinek még a fütyije sem nőtt ki, nemhogy az agya (bár a két dolog egymástól teljesen független dolog) szóval az én életem innentől már csak egy csődtömeg lehet. Most pedig hallgatom a rózsaszínszivárványosszivecskéscsiliviliscuki blogomon a deathmetált mert az menő, és így jobban tudnak sajnálni.
Az ilyeneknek vigasztalódjanak a hello kitty-s hosszú, rózsaszín gyertyáikkal.

Vannak itt még nyalánkságok, de szerintem a régi blogom olvasóinak (főleg Bencének aki ezt már nagy valószínűséggel nem nézi :D) nem kell bemutatnom a cukcsi divatorientált, rózsaszínhab világot, amit mikor megnyit, az ember arcába vágódik 1024 x 768 pixelnyi cukiság. És kitölti az agyát. És ellepi. Megfojtja. Bráh.

Búcsúzóul:

Esküvő előtt:

fiú: Hurrá! Végre! Már nagyon várom!

lány: Elköltözzek?

fiú: Nem, ne is gondolj rá!

lány: Szeretsz?

fiú: Természetesen!

lány: Megcsaltál valaha is?

fiú: Nem, hogy juthat ilyen az eszedbe?

lány: Adsz egy csókot?

fiú: IGEN!

lány: Fogsz verni?

fiú: Soha!

lány: Hihetek neked?

Esküvő után:

olvasd lentről fölfelé

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

istenem, ha tudom, hogy van blogod, már régebben is olvastalak volna. mindig is imádtam a stílusodatm de ez... le a kalappal.
mit szólnál egy jövő heti találkozáshoz? majd veszek neked piát, hogy meglegyen a lelkibékéd :DD

Réka Major írta...

Hát igen... a mai fiatalok... Nem is... a mai "szülők"... -.-

Névtelen írta...

Tömörített komment. Augusztus 14: A Musical est istentelen jó, negyvenedszerre látom, de még mindig röhögök rajta. / Augusztus nemtomhányadika: Lol. Ez a videó aranyos. / most: Nekem mondod? Most jöttem haza táborból, és ott is berúgtak a 6-7-esek. Gaj részegen. Egyik-másik felállni se tudott. Az esküvős vicces. De tényleg. És köszi a kreatív bloggert, ha lesz hozzá egy kis kunsztom, megcsinálom én is.

Névtelen írta...

Fütyi és agy... én nem vagyok biztos benne, hogy ez a kettő külön dolog. -.-
A kis szösszenetet meg ismertem már, de még mindig vicces.

Bells írta...

Ezzel a 12 éves kis alkoholistákkal, meg a felvágom az erem, mert nem szeret feelinggel teljesen egyet tudok érteni. A furcsa az, hogy a felnőttebbek mind ezt gondolják. Akkor miért nem tesznek ellene? Oké, én 16 vagyok, de nekem is szánalmas, amikor sok részeg tini fetrengik az utcán. Undorító...