2008. szeptember 25.

8 dolog magamról

Kaptam ezt a feladatot, bár előre leszögezem hogy nem fogom senkinek sem továbbküldeni, mert nem, viszont helyettem van még 7 ember akik folytatják a láncot.
Tehát 8 tény rólam.

Első igazság: Szeretem a színházat. Nem csak a színészetet, a színházat. Ebből kifolyólag, ha egyszer sikerül ráállnom az újságírói pályára, elsősorban színműkritikákat szeretnék írni.
Második igazság: Szeretem az intelligens, és cinikus embereket. Meg a sötét humort. (Szóval ha valakinek van ilyen fiúismerőse, nyugodtan leírhatja kommentbe a telefonszámát. :D - Reklám vége-)
Harmadik igazság: Odavagyok az "őrült" dolgokért. Emellett ez a kedvenc szavam is. Szerintem szépen cseng.
Negyedik: Néha beszédközben átváltok E/3-ra, és harmadik személyben beszélek magamról, aztán egyszer csak visszaváltok a normális stílusba.
Ötödik igazság: Imádom a kockákat. A négy, a hat, a nyolc, a tíz, a húsz, a száz oldalút. Lilát, fehéret, átlátszót, kéket, zöldet, pirosat. Gyűjtöm is őket.
Hatodik igazság: Sokak szerint zenész-vénám van, de Én tulajdonképpen érdeklődöm minden művészeti ág iránt, meg elvileg meg is van mindehhez a kreativitásom és tehetségem. Kivéve a táncot, mert azt nem tudok. Botlábam van. -Ha még csak bot lenne. De ragoznám, inkább rönk.-
Hetedik igazság: Hajlamos vagyok első benyomásról megítélni az embereket, ezért ha valakit negatívan könyvelek el, és a "nem szimpatikus" kategóriába kerül, akkor bizony nehéz jóban lenni velem. Ilyenkor rendkívül utálatos tudok lenni.
Nyolcadik igazság: Imádok utazni, és nagyon szeretem Pestet; Dunástul, Margitszigetestül, Andrássy-utastul, Hősök teréstül, mindenestül.

+ 1 a ráadás: Imádok kártya várat építeni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretlek úgy ahogy vagy. ^^